ΦΙΛΟΛΑΟΥ 138, ΤΚ 11632
ΠΑΓΚΡΑΤΙ, ΑΘΗΝΑ
Υπάρχει τελικά ο κατάλληλος χρόνος για να ανοίξει κάποιος μια επιχείρηση;
Μπορεί να φαίνεται κόντρα στους καιρούς που διανύουμε αλλά πάντα υπάρχει η ευκαιρία να εξασφαλίσουμε την επαγγελματική μας καριέρα μέσα από την δική μας επιχείρηση.
Αν και είναι ρίσκο, αν υπάρχει η σωστή εξυπηρέτηση, η ποιότητα και οι σωστές τιμές, ο κόσμος θα προτιμήσει μια επιχείρηση ανεξαρτήτως των οικονομικών του.
Υπάρχει, όμως, ιδανικός χρόνος για να ανοίξει κάποιος μια επιχείρηση;
Σίγουρα η οικονομικό-κοινωνική κατάσταση μιας χώρας παίζει σημαντικό ρόλο, ωστόσο, σημασία έχει να γίνει η κατάλληλη επιλογή του τι θα ανοίξει κάποιος.
Για πολλούς για να πετύχει σήμερα ένα μαγαζί πρέπει να είναι αληθινό.
Δεν υπάρχουν περιθώρια για "αρπαχτές" κι αυτό γιατί ο πελάτης έχει πάψει να είναι θύμα.
Η καλύτερη επένδυση σήμερα είναι να ξέρει ο επιχειρηματίας πώς να διαχειριστεί ένα μαγαζί, διότι ο κίνδυνος, να μην πάει καλά το εγχείρημά του, είναι πάντοτε υπαρκτός.
Η επιχειρηματικότητα δυστυχώς είναι μια έννοια που δεν διδάσκεται στα σχολεία και θεωρείται κάτι τόσο απλό, χωρίς να είναι. Απαιτεί σοβαρή σκέψη, υπευθυνότητα, σχέδιο.
Δεδομένου ότι κανείς δεν έχει λεφτά και προσέχει πού θα ξοδέψει τα χρήματά του, η επιλογή να ανοίξει κάποιος μια επιχείρηση απαιτεί προσωπική δουλειά, προσωπικό χρόνο αλλά και χαμηλές τιμές, διότι οι οικονομικές συνθήκες έχουν αλλάξει.
Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν. Παίζει ρόλο το ιδιαίτερο ταλέντο ή οι ικανότητες του κάθε υποψήφιου επιχειρηματία που μπορεί να είναι κατάλληλες για διαφορετική δραστηριότητα.
Επίσης, ένας επιχειρηματίας πρέπει να κυνηγάει το κέρδος και να μην μένει στάσιμος στις τάσεις της εποχής (π.χ. σε μια εποχή που το internet έχει γίνει προτεραιότητα η μη ύπαρξη ιστοσελίδας σε έναν χώρο δρα αρνητικά).
Το διάβασμα, η ενημέρωση, οι συζητήσεις με ανθρώπους είναι σημαντικές για να πάρει κάποιος τις σωστές αποφάσεις για την επιχείρησή του. Απαιτείται κουράγιο και θάρρος.
Σύμμαχοι σε κάθε επιχειρηματία είναι η τεχνολογία, η προσωπική επαφή και η επικοινωνία. Ασφαλώς, όλες οι επιχειρήσεις έχουν την τεχνολογία μέσα στην καθημερινότητα, ωστόσο, ο πελάτης θέλει πάντα να νιώθει πάντα ξεχωριστός μέσα από την προσωπική επαφή με τον επιχειρηματία.
H τεχνολογία κατά βάση μέσα στην εταιρία βοηθάει στο να γίνονται πιο εύκολα οι εργασίες, (αγορές, πωλήσεις, logistics) να δημιουργείται μεγαλύτερη πληροφόρηση, όπως επίσης να υπάρχει μεγαλύτερος έλεγχος.
Όσον αφορά το θέμα marketing/social media είναι εξίσου σημαντικό, καθότι είναι μέρος της καθημερινότητας.
Παρόλο αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το διαδίκτυο είναι ένα αχανές περιβάλλον, χωρίς καμία προσωπική επαφή με τον πελάτη. Οπότε, πάλι το θέμα είναι πώς θα ξεχωρίσει μια επιχείρηση.
Σημασία έχει να χτίσεις την εικόνα σου. Θέλει χρόνο, επιμονή και υπομονή. Κανείς δε μπορεί να προβλέψει τα πάντα.
Η μεγαλύτερη, ίσως, δυσκολία τελικά είναι πως τίποτα δεν έρχεται από μόνο του.
Νέα επιχείρηση χωρίς λάθος δεν υπάρχει. Άλλωστε, όταν κάνεις λάθη, σημαίνει πως κάτι κάνεις, άρα επαναπροσδιορίζεις τους στόχους σου, ώστε να δεις που και γιατί δεν δουλεύει η ιδέα σου.
Είναι διαφορετικό να ανήκεις σε μια εταιρεία, διότι η σκέψη σου γυρίζει γύρω από την δική σου δουλειά και πώς θα κανείς την δική σου ζωή πιο εύκολη.
Όταν όμως ξεκινάς να φτιάξεις μια επιχείρηση, δηλαδή μια μικρή κοινωνία που πρέπει να την κάνεις να λειτουργήσει σαν ομάδα αλλά και σαν οντότητα, οι αποφάσεις που παίρνεις παύουν να είναι εύκολες και ατομικιστικές, είναι πλέον της εταιρείας της μικρής αυτής κοινωνίας. Δεν υπάρχει άλλος να πάρει τις αποφάσεις. Οπότε ακόμα και όταν κάνεις λάθος, μαθαίνεις και συνεχίζεις.
Εν τέλει, δεν υπάρχει συνταγή «πως θα γίνει κάποιος επιτυχημένος» ή «πώς θα γίνει πλούσιος». Όλα είναι θέμα σωστού χρόνου, συμπεριφοράς, επιμονής και σκληρής δουλειάς, το οποίο χτίζεται με τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου και τις απαιτήσεις της κάθε περιόδου. Η επιτυχής προσπάθεια στο τέλος αποδίδει.
Επιμέλεια: xrikatsa
Για κάθε απορία σας:
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ-ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ. ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ
ΦΙΛΟΛΑΟΥ 138, ΠΑΓΚΡΑΤΙ, ΑΘΗΝΑ,ΤΚ.11632
Τηλ.: 210-7563470