ΦΙΛΟΛΑΟΥ 138, ΤΚ 11632
ΠΑΓΚΡΑΤΙ, ΑΘΗΝΑ
Βασικά πράγματα που πρέπει να λάβεις υπόψιν σου πριν ανοίξεις επιχείρησή σου
Μπορεί να φαίνεται κόντρα στους καιρούς που διανύουμε αλλά πάντα υπάρχει η ευκαιρία να εξασφαλίσουμε την επαγγελματική μας καριέρα μέσα από την δική μας επιχείρηση.
Ο μεγαλύτερος περιορισμός κάθε επίδοξου επιχειρηματία είναι το ρίσκο.
Σημαντικός παράγοντας είναι τι εφόδια έχει κανείς για να πετύχει το σκοπό του,όπως είναι το κεφάλαιο. Σίγουρα το κεφάλαιο καθορίζει το είδος και το μέγεθος μιας νέας επιχείρησης.
Πριν πάρουμε την μεγάλη απόφαση,πρέπει να σκεφτούμε:
-τι θέλω να πετύχω (ποιο είναι το όραμα μου),
-πως θα το κάνω (πλάνο δράσης – στόχοι) ,
-μπορώ να το κάνω,
-από πού θα βρω χρήματα να ξεκινήσω,
- σε τι διαφέρω από τους άλλους,
-έχω εμπειρία ή με ποιον τρόπο θα μάθω τη δουλειά,
-το έχω δει κάπου να δουλεύει (μέγεθος ανταγωνισμού),
-με ποιο τρόπο θα μου φέρνει χρήματα.
Άλλες απορίες που μπορούν να προκύψουν είναι:
-Που να ανοίξω το κατάστημά μου
-Ποια προϊόντα να πουλήσω
-Πώς κοστολογώ τα προϊόντα μου
-Θα είναι βιώσιμο το νέο κατάστημα που θα ανοίξω
-Πως θα προσεγγίσω τους πελάτες
-Πως θα κάνω γνωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μου
Βρες το προϊόν ή την υπηρεσία που θα ασχοληθείς.
καθόρισε ποιο είναι το κοινό που σε ενδιαφέρει και ποιες ανάγκες αυτού του κοινού θέλεις να καλύψεις – οι ευχαριστημένοι πελάτες θα είναι η βάση της επιτυχίας σου.
Διερεύνησε τη γεωγραφική περιοχή που θα ήθελες να δραστηριοποιηθείς. Είναι η κατάλληλη για το προϊόν/ υπηρεσία της επιχείρησής σου;
Το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι ζει στην περιοχή αυτή;
Προσδιόρισε ποιος είναι ο ανταγωνισμός σου. Τί προσφέρει στους πελάτες που στοχεύεις; Πόσο ισχυρός ή αδύνατος είναι;
Προσπάθησε να εντοπίσεις ποιο θα ήθελες να είναι το στοιχείο εκείνο που θα σε διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό, το συγκριτικό σου πλεονέκτημα. Γιατί ο πελάτης του ανταγωνισμού να έρθει στην επιχείρησή σου; Τί είναι αυτό που θα βρει σε εσένα και δεν το βρίσκει στον ανταγωνισμό;
Κάνε ένα αρχικό επιχειρηματικό πλάνο με σωστή και ρεαλιστική εκτίμηση για τα ποσά που θα χρειαστούν για τη λειτουργία της επιχείρησής σου, καθώς και για τα έσοδά της επιχείρησής σου τον πρώτο καιρό.
Μην ξεχνάς ότι τα έσοδα αυτά θα καλύψουν και τις προσωπικές σου ανάγκες, όχι μόνο τις επαγγελματικές.
Διερεύνησε τις πηγές και τους τρόπους με τους οποίους θα χρηματοδοτήσεις το ξεκίνημα της δικής σου δουλειάς.
Εξέτασε τα διαδικαστικά θέματα που θα πρέπει να ολοκληρωθούν πριν ανοίξεις την επιχείρησή σου. Ποιά θα είναι η εταιρική της μορφή, πώς θα γίνει η σύσταση της εταιρείας, τί άδειες πρέπει να πάρεις κλπ.
Προσδιόρισε αν απαραίτητα χρειάζεσαι κάποιον ή κάποιους υπαλλήλους και αν ναι δώσε μεγάλη βαρύτητα σε συστάσεις φίλων και γνωστών.
Ζήτησε τη συμβουλή ενός φίλου ή γνωστού ή του λογιστή σου για απλές ενέργειες που θα μπορούσες να κάνεις για να προωθήσεις το προϊόν ή την υπηρεσία σου και να σε γνωρίσει ο κόσμος στην περιοχή.
Μην ξεχνάς ποτέ ότι - στην αρχή τουλάχιστον – θα χρειάζεται να γνωρίζεις πράγματα διότι ουσιαστικά θα ελέγχεις εσυ την επιχείρησή σου. Θα πρέπει και να είσαι καλός πωλητής, και να είσαι ικανός διαπραγματευτής, και να προγραμματίζεις σωστά τα οικονομικά της επιχείρησής σου, και να διαχειρίζεσαι αποτελεσματικά τους υπαλλήλους σου (αν έχεις), και να είσαι οργανωτικός, και να είσαι καλός στις Δημόσιες Σχέσεις και να ξέρεις κάποια βασικά από την εργατική νομοθεσία (αν έχεις υπαλλήλους) και πολλά άλλα που σίγουρα θα σου χρειαστούν και που θα διαπιστώσεις στην πράξη.
Για κάθε απορία σου:
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ-ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ. ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ
ΦΙΛΟΛΑΟΥ 138, ΠΑΓΚΡΑΤΙ, ΑΘΗΝΑ,ΤΚ.11632
Τηλ.: 210-7563470