Έξυπνοι τρόποι για να αυξήσετε τα κέρδη της επιχείρησής σας

 

Μερικοί έξυπνοι τρόποι για να προβληθείτε στη σημερινή κρίση, αλλά και να επιβιώσετε  είναι οι εξής:

  1. Διαφημίστε το προϊόν και την υπηρεσία σας. Μπορεί το χρήμα που κυκλοφορεί να είναι λιγότερο, όμως ο κόσμος εξακολουθεί να έχει ανάγκες.Stands,αφίσες, φυλλάδια, διαφήμιση μέσω ίντερνετ είναι τρόποι ώστε και να εντοπίσουν την επιχείρησή σας οι δυνητικοί σας πελάτες.

 

2. Φροντίστε τους καλύτερους πελάτες σας. Αφιερώστε τους ακόμα περισσότερο χρόνο και δείτε πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε στα προβλήματα που βιώνουν την περίοδο αυτή.

 

3. Απαλλαχθείτε άμεσα από τα άτομα που δεν δουλεύουν αποτελεσματικά. Επενδύστε στο προσωπικό σας. Εκπαιδεύστε τους να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα, πιο αποτελεσματικά και πιο γρήγορα. Βάλτε το προσωπικό σας να δουλέψει πιο στοχευμένα.

 

4. Μειώστε τα περιττά έξοδα στα απολύτως απαραίτητα, αφήνοντας ανέγγιχτες τις δαπάνες διαφήμισης και μάρκετινγκ και ενισχύστε τες.

 

5. Μειώστε τα έξοδα αυτά που δεν θα επηρεάσουν την ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.

 

6.Επωφεληθείτε από τα επιδοτούμενα προγράμματα που είναι σε ισχύ αυτήν την περίοδο.

 

7. Ξεκινήστε συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις, ώστε μια αγορά ή υπηρεσία στο κατάστημά σας, να έχει παράλληλο κέρδος στο κατάστημα μιας άλλης επιχείρησης. Φροντίστε να προσφέρετε περισσότερες και πιο ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες σας.

 

8. Δημιουργήστε νέες πηγές εισοδήματος. Βρείτε ποιο νέο προϊόν ή υπηρεσία μπορείτε να πουλήσετε στους πελάτες σας.Μπορείτε να μεταφέρετε μια ιδέα, ένα προϊόν που υπάρχει στο εξωτερικό και δεν υπάρχει στην Ελλάδα

 

9. Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία. Είναι καιρός να ασχοληθείτε ουσιαστικά με το internet και τις πολυάριθμες εφαρμογές του όπως το facebook, twitter, το LinkedIn κ.λπ.

 

10. Δώστε κίνητρα στους πελάτες σας να σας συστήσουν νέους πελάτες. Βρείτε τι είναι αυτό που θα ήθελαν και προσφέρετέ το.

 

11. Φροντίστε ο πελάτης να φεύγει ευτυχισμένος από σας. Όχι απλά ικανοποιημένος. Επιδιώξετε να μιλάει για σας και να είναι ο καλύτερός σας πρεσβευτής.

 

12. Δώστε όσα περισσότερα δεδομένα στον πελάτη σας για τις υπηρεσίες σας. Συμβουλέψτε τον όσο χρειάζεται για να αποφασίσει και να καταλήξει να αγοράσει από σας.

 

13. Κάντε καλύτερες συμφωνίες με τους πελάτες σας. Δείτε πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε στην τιμή αλλάζοντας τους όρους πληρωμής ή τις υπηρεσίες που τους παρέχετε.

 

14. Ανταγωνιστείτε τις μεγάλες επιχειρήσεις, κάνοντας προσφορές ουσιαστικές και επωφελείς για τον πελάτες, ώστε να σας γνωρίσουν νέοι πελάτες.

 

15. Μην ξεχνάτε τους πελάτες που σας στηρίζουν. Ευχαριστήστε τους εμπράκτως. Μην τους θεωρείτε δεδομένους, ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο.

 

16. Αναγνωρίστε τη δουλειά του προσωπικού σας. Μπορεί να μην είστε σε θέση να δώσετε αύξηση, όμως μπορείτε να αναγνωρίσετε την εργασία και την αφοσίωσή τους με άλλους τρόπους.

 

17. Να είστε συνεπείς στις υποσχέσεις σας, ευγενικοί στους πελάτες σας

 

18. Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση κρατήστε τα κόστη σας χαμηλά. Δεν χρειάζεται να νοικιάσετε ακριβά γραφεία και εξοπλισμό. Επενδύστε σε αυτό που θα σας φέρει πραγματικά χρήματα δλδ. στην επιμόρφωσή σας και το προσωπικό σας.

 

19. Αν έχετε παλαια επιχείρηση, φροντίστε για την εμφάνισή της.

Διατηρήστε το χώρο σας καθαρό, αλλά και τα προϊόντα σας.Μην ξεχνάτε ότι το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξει κάποιος όταν εισέλθει στον χώρο σας είναι η εμφάνισή του. Κάντε ανακαίνιση για να προσελκύσετε τους πελάτες σας. Δώστε τους κίνητρα

 

20. Ενημερωθείτε σωστά. Συμβουλευθείτε κάποιον που να γνωρίζει το αντικείμενο της δραστηριότητάς σας, έναν συγγενή σας, έναν φίλο σας, το λογιστή σας ή ένα σύμβουλο επιχειρήσεων.

 

21. Συνεννοηθείτε με το λογιστή σας για το πώς μπορείτε να πληρώσετε λιγότερα στην εφορία. Ποιες κινήσεις πρέπει να κάνετε για να μειώσετε τους φόρους σας.

 

22. Αλλάξτε τον τρόπο σκέψης σας σχετικά με την εύρεση πελατών. Οι εποχές που σας έβρισκαν οι πελάτες έχουν παρέλθει. Όσο παλιά εταιρεία κι αν έχετε, η σημερινή εποχή απαιτεί τη δική σας ενεργή συμμετοχή για να προσεγγίζετε όλο και μεγαλύτερο δυνητικό πελατολόγιο, απ΄οπουδήποτε αυτό είναι εφικτό.Διευρύνετε τις αγορές σας. Πρέπει να κάνετε ό,τι χρειάζεται για να σας βρίσκουν πιο εύκολα.

 

23. Μεγιστοποιήστε την προβολή της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Αυτήν την περίοδο θα πρέπει όχι μόνο εσείς να έχετε μια ικανοποιητική παρουσία στο διαδίκτυο αλλά και η επιχείρησή σας. Αν η ιστοσελίδα σας δεν σας φέρνει πελάτες, δημιουργήστε μια νέα. Μην συμβιβάζεστε σε ό,τι έχει να κάνει με την εικόνα της. Σας περιμένει αρκετή δουλειά για να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας καθώς και το ποσοστό μετατροπής των επισκεπτών σας σε υποψήφιους πελάτες.

 

24. Ζητήστε από τους πελάτες σας να σας πουν τα παράπονά τους. Καλύτερα να τα λένε σε σας παρά να τα λένε σε τρίτους. Έτσι έχετε τη δυνατότητα να κάνετε κάτι και να τα διορθώσετε. Διαφορετικά δεν θα μάθετε ποτέ γιατί σταμάτησαν να συνεργάζονται μαζί σας και θα προσπαθείτε να βρείτε εσείς πιθανούς λόγους που απομακρύνθηκαν.

Για κάθε απορία σας:

 

ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ-ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ. ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ

ΦΙΛΟΛΑΟΥ 138, ΠΑΓΚΡΑΤΙ, ΑΘΗΝΑ,ΤΚ.11632

 

Τηλ.: 210-7563470

 

Άρθρα που σας ενδιαφέρουν