7 συμβουλές για να σε ξεχωρίσουν οι πελάτες σου είναι οι εξής:

 

1)     Δίνε έγκαιρα απαντήσεις είτε στις άμεσες  συναντήσεις σου με τον πελάτη είτε  από το τηλέφωνο είτε από το site είτε online.

2)     Μη δίνεις υποσχέσεις που δεν μπορείς να κρατήσεις απέναντι στους πελάτες σου.

Η αξιοπιστία είναι απαραίτητη. Αν έχεις προγραμματίσει να είναι μια παραγγελία έτοιμη μια συγκεκριμένη ημέρα, φρόντιζε να ισχύει.

3)     Άκου τον πελάτη σου και δώσε έγκαιρες απαντήσεις με απλό και φιλικό τρόπο. Είναι ό,τι χειρότερο να μη προσέχεις  τον πελάτη σου την ώρα που μιλάει.

4)     Αντιμετώπισε τα παράπονα (μέσα από τα σχόλια, likes, φόρμες που έχεις δημιουργήσει στην ιστοσελίδα σου, ζητώντας κατ’ ιδίαν τη γνώμη τους). Μάθε από τους δυσαρεστημένους πελάτες σου και βελτιώσου.

5)     Εξυπηρέτησε ακόμα και αν δεν έχεις κέρδος. Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Π.χ. έστω ότι χάλασαν τα γυαλιά σου και πηγαίνεις στο κατάστημα, ο υπεύθυνος θα τα διορθώσει χωρίς να σε χρεώσει. Αν χρειαστείς γυαλιά θα ξαναπάς στο συγκεκριμένο κατάστημα και θα μοιραστείς την ιστορία σου με τους φίλους σου (που σημαίνει διάδοση επιχείρησης και συνεπώς προβολή).

6)     Δώσε το λόγο στους πελάτες σου να μιλήσουν και να εξηγήσουν με ποιο τρόπο έλυσαν τα θέματά τους μέσα από την επιχείρηση. Αναγνώρισε από τα λόγια τους  τα θετικά σημεία της επιχείρησης σου συγκριτικά με τους ανταγωνιστές σου και ενίσχυσέ τα.

7)     Το κάτι παραπάνω μετρά.

Έκπτωση στους καλούς πελάτες- προσέλκυση νέων πελατών με τις χαμηλές τιμές-Συμβουλή πελατών -Επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που δεν είναι ικανοποιημένος ο πελάτης, οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.

 

Η εξυπηρέτηση δεν αρκεί. Φρόντιζε να έχεις πελάτες ικανοποιημένους που θα επιστρέψουν ξανά σε εσένα.

 

 

ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ-ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ. ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ

ΦΙΛΟΛΑΟΥ 138, ΠΑΓΚΡΑΤΙ, ΑΘΗΝΑ,ΤΚ.11632

Τηλ.: 210-7563470

 

E-mail:  kostkavvadias@gmail.com και

        info@logistis-kavvadias.gr

Άρθρα που σας ενδιαφέρουν