6 Λόγοι για τους οποίους αξίζει κάποιος να γίνει επιχειρηματίας

 

Μερικοί λόγοι για τους οποίους αξίζει κάποιος να ανοίξει τη δική του επιχείρηση είναι οι εξής:

   1.  Είσαι ανεξάρτητος.

Δεν εξαρτάσαι από κάποιον. Είσαι, ωστόσο, ο αρμόδιος για τις πληρωμές της επιχείρησής σου  τόσο σε προμηθευτές, στον ιδιοκτήτη του χώρου-εφόσον δεν είναι δικό σου ο χώρος-, στο λογιστή, στην εφορία, στο ασφαλιστικό σου φορέα, στο προσωπικό όσο και στην τράπεζα σε περίπτωση ύπαρξης δανείου. Ο μόνος ουσιαστικός «εχθρός», ουσιαστικά, είναι η φορολογική πολιτική κατάσταση  της χώρας στην οποία ανοίγεις την επιχείρησή σου.

2.     Γίνεσαι μέρος της τιμολογιακής πολιτικής  των υπηρεσιών/προϊόντων σου.

Οι τιμές καθορίζονται από εξωτερικούς παράγοντες όπως είναι ενδεικτικά η τιμολογιακή πολιτική κράτους, προμηθευτές, ανταγωνισμός, πρώτες ύλες κ.λπ.. Ο επιχειρηματίας, ανάλογα με την αγορά στην οποία εισέρχεται, έχει το περιθώριο- με γνώμονα πάντα το κέρδος-να αυξήσει ή να μειώσει τις τιμές του κατά περίπτωση.

3.     Αναπτύσσεις το κοινωνικό κύκλο σου.

Ως επιχειρηματίας αναπτύσσεις δίκτυα γνωριμιών. Γνωρίζεις άτομα, δημιουργείς πελατειακές σχέσεις, αποκτάς φίλους, γίνεσαι γνωστός μέσω γνωστών και φίλων βάση κυρίως της εργασίας σου. Διευρύνεις τα κέντρα γνωριμιών σου.

4.     Επιλέγεις τα άτομα με τα οποία θέλεις να συνεργαστείς.

Διαλέγεις τα άτομα με τα οποία θα συνεργαστείς είτε ως προμηθευτές είτε ως συνέταιροι είτε ως υπάλληλοι. Τα κριτήρια επιλογής ποικίλουν ανά περίπτωση.

 Στην περίπτωση επιλογής συνεταίρου είναι σημαντικό να υπάρχει εμπιστοσύνη και συνέπεια στα συμφωνηθέντα, να τηρούνται και προφορικώς και γραπτώς όσα έχουν συμφωνηθεί.

Στην περίπτωση του προμηθευτή-προμηθευτών είναι σημαντικό να γίνεται μια επιλογή που θα βασίζεται στην διατήρηση της καλής ποιότητας του προϊόντος. Εξάλλου οι περισσότεροι πελάτες αξιολογούν κατά κύριο λόγο την ποιότητα μιας υπηρεσίας, ενός προϊόντος και μέσω του ανταγωνισμού γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί.

Στην περίπτωση επιλογής υπαλλήλου παίζει ρόλο η εντοπιότητα, οι γνώσεις πάνω στο αντικείμενο, η ποιοτική ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη. Η αξιοποίηση γνωριμιών υπαλλήλου πιθανότατα να παίξει σημαντικό ρόλο και σε αυτή την περίπτωση.

Η εμπιστοσύνη στο προσωπικό και η σωστή διεκπεραίωση της εργασίας είναι σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λάβει κάποιος υπόψιν του. Ο χρόνος και ο τρόπος απασχόλησής του προσωπικού εξαρτάται καθαρά από την οικονομική διαθεσιμότητα του επιχειρηματία.

5.     Είσαι εκείνος που θα προσπαθήσει να μειώσει το κόστος της επιχείρησης, θα αποφασίσει και θα λάβει τις σωστές αποφάσεις από τα πιο απλά πράγματα έως τα πιο σοβαρά. Από το ποιον πάροχο τηλεφωνίας, ηλεκτρικού ρεύματος, προμηθευτών, λογιστή θα επιλέξει έως και ως προς το πως θα διαπραγματευτεί το ενοίκιο του. Όλα περνούν από τον ίδιο τον επιχειρηματία.

6. Ακόμα και όταν η επιχείρηση δεν τα πάει καλά, είσαι το άτομο που θα αποφασίσει για την εξέλιξη της επιχείρησής σου. Η οικονομία αλλάζει συνεχώς και εσύ είσαι μέρος της. Η προσαρμοστικότητα του επιχειρηματία παίζει σημαντικό ρόλο. Ο επιχειρηματίας πρέπει να βλέπει μπροστά και να βρίσκει βιώσιμες λύσεις.

Η επένδυση και το ρίσκο είναι αλληλένδετες έννοιες στην επιχειρηματικότητα.

Η προσθήκη νέων κωδικών δραστηριότητας στην ήδη υφιστάμενη επιχείρηση μπορεί να ανοίξει νέες πόρτες και ορίζοντες στον επιχειρηματία και να αυξήσει το πελατειακό κύκλο του.

Για παράδειγμα ένας κομμωτής μπορεί είτε να ανοίξει ένα δεύτερο κομμωτήριο σε άλλη περιοχή ή να προσθέσει ένα δεύτερο κωδικό δραστηριότητας προστίθοντας υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με ομορφιά.

Μπορεί επίσης να προσθέσει έναν άσχετο Κωδικό δραστηριότητας  π.χ. ανοίγοντας στο όνομα του και ένα μπαρ.

 

Όρεξη, διάθεση, φαντασία, σωστή οικονομική καθοδήγηση, σωστές αποφάσεις και επιλογές είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν τον σωστό επιχειρηματία.

Είμαστε δίπλα σας σε κάθε μελλοντικό σας εγχείρημα.

 

 

ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ-ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ. ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ

ΦΙΛΟΛΑΟΥ 138, ΠΑΓΚΡΑΤΙ, ΑΘΗΝΑ,ΤΚ.11632

 

Τηλ.: 210-7563470

                           E-mail:  kostkavvadias@gmail.com 

Άρθρα που σας ενδιαφέρουν