ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ

ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ

ΕΡΓΑΤΙΚΑ

ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ

ΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ-Φ.Π.Α

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

 

 ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ      ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

  ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ

  • ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ
  • ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ
  • ΑΝΕΡΓΟΥΣ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK:     

 για άμεση ενημέρωση

 

  

Ποια σημάδια δείχνουν ότι μια επιχείρηση δεν τα πάει καλά;Λύσεις

Καταχώρηση 2017/10/20

Είναι συχνό φαινόμενο μια επιχείρηση να μην τα πηγαίνει καλά για ποικίλους λόγους. Αν για μια περίοδο η επιχείρησή σας δεν τα πηγαίνει καλά δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι αυτός είναι και λόγος ανησυχίας. Ανά εποχές η κινητικότητα των πελατών μιας επιχείρησης διαφέρει. 

Για παράδειγμα, το καλοκαίρι σε περιοχές όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η εμπορική κινητικότητα ιδιαίτερα τον Αύγουστο είναι μειωμένη διότι οι περισσότεροι λείπουν για διακοπές.

Παρόλα αυτά η ύπαρξη των θερινών εκπτώσεων λειτουργεί ευεργετικά σε αυτές τις περιπτώσεις.

Μερικές φορές οι επιχειρήσεις εξαρτώνται από μια χρονική περίοδο. Ένα βιβλιοπωλείο έχει μεγαλύτερους τζίρους το φθινόπωρο σε σχέση με την υπόλοιπη χρονιά. 

Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά σημάδια που δείχνουν ότι η επιχείρησή σας δεν τα πάει ουσιαστικά καλά και χρειάζεται να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας, να την αναπτύσσετε, να την διαφημίσετε ή να αλλάξετε τη μορφή, το περιεχόμενο,να προσθέσετε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες ή να αλλάξετε περιοχή ή κεντρικό δρόμο. Όλα τα παρακάτω πρέπει να ειδωθούν συνδυαστικά και σε καμία περίπτωση μεμονωμένα και σε σχέση με τη φύση και το αντικείμενο κάθε επιχείρησης.

Τα σημάδια που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου  είναι τα εξής:

  1. Μειωμένα έσοδα τόσο για τις προσωπικές  σας ανάγκες όσο και για να αποπληρώσετε τα έξοδα της επιχείρησης.
  2. Μειωμένη κινητικότητα πελατών σε σύγκριση με άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις συναφούς υπηρεσίας ή προϊόντος της περιοχής που βρίσκεστε
  3. Υψηλός εμπορικός ανταγωνισμός από επιχειρήσεις με συναφή εμπορική επιχείρηση ή από εταιρείες franchise.
  4. Σταδιακή απομάκρυνση πελατών από το προϊόν που εμπορεύεται ο επιχειρηματίας-δυσπιστία για το συγκεκριμένο εμπόρευμα
  5. Αυξημένα έξοδα αντί έσοδα επιχείρησης
  6. Εργασία στην επιχείρηση που αντί να είναι αποδοτική και να αποφέρει το κέρδος επιφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα, εργασία εις βάρος του επιχειρηματία.
  7. Δυσφορία πελατών για τον τρόπο παροχής υπηρεσιών επιχείρησης και την ποιότητα εμπορεύματος και στροφή σε γειτονικές επιχειρήσεις
  8. Δυσφορία πελατών για το προσωπικό επιχείρησης και τον τρόπο παροχής υπηρεσιών
  9. Αδυναμία πληρωμής υποχρεώσεων επιχείρησης. Δημιουργία χρεών είτε προσωπικών είτε επαγγελματικών.

 

 

Μερικές λύσεις που προτείνουμε οι οποίες βέβαια διαφέρουν από επιχείρηση σε επιχείρηση είναι

  1. Διαφήμιση ηλεκτρονική επιχείρησης μέσω διαφημιστικών σελίδων, facebook, google κ.λ.π.
  2. Αλλαγή προσωπικού- αύξηση ή μείωση του προσωπικού κατά περίπτωση για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελάτη
  3. Αξιολόγηση κριτικών πελατών-διακριτική αξιολόγηση ποιότητας υπηρεσιών από πελάτες
  4. Πρόσθεση νέων προϊόντων- αλλαγή προϊόντων που προκαλούν τη δυσπιστία στους πελάτες
  5. Προσθήκη νέας υπηρεσίας
  6. Αλλαγή έδρας επιχείρησης λόγω έλλειψης κινητικότητας αγοραστικής δύναμης/πελατών- λόγω ύπαρξης αναταγωνισμού από franchise
  7. Μείωση βασικών εξόδων τόσο επιχείρησης όσο και προσωπικών εξόδων
  8. Διευρυμένο ωράριο καταστήματος
  9. Ανακαίνιση επιχείρηση- ξανα στήσιμο επιχείρησης
  10. Δημιουργία νέας επιχείρησης-επέκταση επιχείρησης σε άλλη περιοχή- διακοπή επιχείρησης αναζήτηση μισθωτής εργασίας

 

Όλα εξαρτώνται από εσάς, από τη δική σας πρωτοβουλία, από τη δική σας προνοητικότητα και φαντασία. Συζητήστε με το οικογενειακό σας περιβάλλον, με το λογιστή σας, εκπαιδευτείτε σε θέματα marketing και βρείτε τις λύσεις που σας απασχολούν.

Είμαστε στη διάθεσή σας.

ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ-ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ. ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ

ΦΙΛΟΛΑΟΥ 138, ΠΑΓΚΡΑΤΙ, ΑΘΗΝΑ,ΤΚ.11632

 

Τηλ.: 210-7563470

E-mail:  kostkavvadias@gmail.com